Lente op je kantoor of werkkamer

Dagelijks krijg je veel informatie binnen. Zowel op papier als digitaal. Wat doe je er allemaal mee? Wil je er wat mee? Maar vooral: moet je er ook wat mee? Belandt het bij jou op een grote stapel of diep weggestopt onderin de kast? 

Als je geen keuzes maakt, ontstaat er al gauw een stapel. Of meerdere stapels. Tijdschriften die je nog wilt lezen, facturen die gecheckt en betaald moeten worden, formulieren die ingevuld moeten worden, etc. De stapel 'het komt wel' ligt niet alleen op je bureau of vensterbank, maar die stapel haakt ook in je hoofd. Het geeft je een knagend gevoel van onrust. En voor je het weet ligt er een herinnering of zelfs een aanmaning op de mat. Je raakt gestresst want je hebt het overzicht niet meer. 

En dan heb je ook nog je mailbox; de vele mailinglijsten waarop je ingeschreven staat zorgen ervoor dat je mailbox vol loopt met nieuwsbrieven, aanbiedingen en informatie waar je voor je gevoel van alles mee moet. Je bewaard ze om ze nog eens te lezen. Of om misschien later toch nog dat ene artikel aan te schaffen wat je zo leuk lijkt. Maar ze verdwijnen uit het zicht, je mailbox loopt vol en de mails zakken steeds verder naar beneden. Ondertussen komt er een factuur, een betalingsbewijs en een inschrijvingsformulier binnen en dan slaak je een diepe zucht...dat moet ik óók nog doen. Je overziet het niet meer en laat het voor wat het is.

Hoe zou het voor je zijn als:

  • je geen stapels meer hebt op je bureau of in de kast?
  • je weer overzicht hebt in je administratie?
  • je geen onrust en stress meer voelt omdat je je administratie op orde kunt houden?
  • je je mailbox bij kunt houden in jouw tempo?
  • je geen herinneringen en aanmaningen meer ontvangt?
  • je geen druk meer ervaart van: 'dat moet ik ook nog doen'?

Haal dan Lente in je huis! Letterlijk en figuurlijk. Ik help je overzicht aan te brengen in je administratie en je mailbox, leer je om dit overzichtelijk te houden en samen maken we een systeem wat past bij jouw werkwijze. Het lentegevoel in je (digitale) documenten; opgeschoond en opgeruimd. 

Ik heb zin om kennis met je te maken! Vul het contactformulier in dan neem ik snel contact met je op.

Lente in het kort:

  • Het aanbrengen van overzicht in je administratie, documenten en mailbox
  • Achterstanden wegwerken
  • Stellen van prioriteiten
  • Focus aanbrengen
  • Efficiënt en effectief werken